eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-23 09:32:00
    Temat: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > W tej sytuacji należało by wezwać pisemnie serwis do ugody i zaproponować
    > zapłatę tych normalnych kosztów naprawy. W razie umowy nakazać im
    > dochodzenie roszczenia przed sądem. Bo co prawda serwis ma tzw. prawo
    > zatrzymania, czyli ma prawo zatrzymać urządzenie do czasu uregulowania
    > należności za naprawę, ale to nie znaczy ze może sobie to urządzenie
    > zatrzymać na zawsze. W razie odmowy musi uzyskać tytuł wykonawczy na
    > należność i skierować egzekucję do urządzenia. Inaczej naraża się na
    > zarzut przywłaszczenia.

    O to bardzo ciekawe. A ile moze taki przedmiot przetrzymac? Zalozmy, ze nie
    zgodze sie na wymiane po podanych przez nich cenach, ani na naprawe i bede
    chcial zeby mi sprzet odeslano w takim stanie jakim byl. Czy musze wtedy
    placic za ekspertyze? Chca 200 PLN za samo stwierdzenie co jest zepsute...+
    oczywiscie za wszystko inne wg. swoich cen. Zakladam oczywiscie, ze uda sie
    ich zmusic do wlozenia starych zepsutych elementow...ale jesli nie - to
    zakladam ze beda chciec cala kwote tj. te ok. 2000 PLN...i wtedy - ja
    musialbym im wyslac odmowe zaplaty na pismie z uzasadnieniem i prosbe o
    zaplate po cenach rynkowych - oraz jesli im to nie odpowiada - wezwac do
    oddania sprzetu w terminie...no wlasnie - jakim?

    Pozdrawiam.PN