  • Data: 2006-06-03 15:30:18
    Temat: Re: [OT]Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Bajery? Wodotryski? Intuicyjny interfejs? Nie było o tym mowy w założeniach.

    To łaskawie zdecyduj się, czego potrzebujesz. Bo póki co za każdym razem
    masz inne wymagania.

    > Jedynymi były: start z bootowalnego CD i obsługa nagrywania DVD. Pytałem

    Pewnie że są takie dystrybucje. I nawet nie blokują napędu, bo całe
    działają z pamięci.

    Ale będziesz musiał sobie poradzić z obsługą linii poleceń.

    > kogoś, kto w mojej ocenie dobrze zna środowisko linuxowe - pytałem dlatego
    > bo ja go nie znam wcale (co błyskotliwie i Ty zauważyłeś). Eksperyment
    > zakończył się klapą - co jest bardzo symptomatyczne dla Linuxów. Niby są

    Raczej dla 'nieco ociężałych' użyszkodników, którzy są zaskoczeni
    brakiem telepatycznych zdolności u ekspertów oraz twórców oprogramowania.

    Musisz sprecyzować swoje wymagania i nie mogą one być sprzeczne.

    Jak powiedziałeś, że chcesz taką dystrybucję, żeby była jak dla
    użyszkodnika-windziarza (czyli z mocno obciążającym zasoby interfejsem
    graficznym) to taką dystrybucję ci doradzono.

    Poza tym zapewne zapomniałeś wspomnieć, że masz tylko jeden napęd optyczny.