  • Data: 2006-06-06 12:31:01
    Temat: Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 13:57:25 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ten by pewnie też poprosił, gdyby nie miał możliwości zablokowania czytnika.

    No super - to jak korzystać z nagrywarki gdy nie mam osobnego napędu CD?
    Chyba musiałbym sobie założyć małą partycję FAT do wymiany danych...

    > Marketing, marketing, marketing.
    >
    > FuckDonald też jest popularny, a to straszny badziew, nie jedzenie.

    Zgadzam się z tym - ja nie bronię MS i nie twierdzę że jest restauracją
    5-gwiazdkową. Stwierdzam tylko że przesiadka na Linuxa nic mi nie
    da - nic mi się nie zmieni w mojej pracy (nie licząc tego że dwa
    najważniejsze programy nie występują w wersjach innych
    niż windowsowe). A stracę tylko czas na konfigurowanie i szukanie
    odpowiedników programów które mi ułatwiają życie. Co mi da Linux czego
    nie mam teraz?

    Pozdrawiam,
    Henry