  • Data: 2006-06-06 11:57:25
    Temat: Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) wrote:

    > Miałem na myśli właśnie to że nie blokowały w żaden sposób stacji i nie

    Bo nie miały możliwości.

    > wywalały się po wyjęciu dyskietki - grzecznie prosiły tylko o jej włożenie
    > spowrotem.

    Ten by pewnie też poprosił, gdyby nie miał możliwości zablokowania czytnika.

    [ciach]

    > Ja raczej nie przekonałem się GUI - wydało mi się wolne na moim zacofanym
    > 1.4GHz. Poza tym więcej czasu zajmowało mi konfigurowanie niż użytkowanie.

    IMHO głównie przez to, że z CD - ma przecież sporo danych do odczytania.

    Z tym że u mnie na starym Athlonie "1600" SuSE 10.0 LiveCD działa szybko
    - i to z KDE.

    A normalnie zainstalowane to i na starutkim K6-350 działa zupełnie
    znośnie (też z KDE a w linuxie można wybrać 'oszczędniejsze' interwejsy
    graficzne, np. WidowMaker).

    [ciach]

    > dobrze. Skoro nie widać różnicy to po co się przesiadać na ciągle mało
    > popularny system?

    Marketing, marketing, marketing.

    FuckDonald też jest popularny, a to straszny badziew, nie jedzenie.