  • Data: 2006-06-01 19:14:54
    Temat: Re: [OT] Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: "ZauraK" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego razu Andrzej Lawa nabazgrał(a):
    > Wszystkiego oczywiście nie wiem, ale dość logiczne jest, że nie
    > wyjęcie nośnika z systemem podczas pracy tego systemu to głupi
    > pomysł. I system idiotoodporny blokuje taką możliwość.
    Logiczne, owszem, ale nie wyklucza, że ktoś nie będzie widział tej
    "logiki".
    Aby powiązać fakty zgodnie z jakąś tam logiką trzeba mieć podstawową
    wiedzę na temat tychże faktów. A jeżeli taki użytkownik komputera wie
    że coś działa jak włoży płytkę i uruchomi z niej system, to jemu to
    wystarcza do szczęścia. I faktycznie może się zdziwić że płytka nie
    "wyjeżdża" - "Przecież już się system uruchomił"

    > Ty, oczywście, musiałeś sprawdzić, co się stanie po wyjęciu dysku
    > twardego z systemem podczas pracy tego systemu, żeby się nauczyć, że
    > to błąd?
    Nie, nie musiałem sprawdzać.

    ZauraK