  • Data: 2018-06-22 14:24:42
    Temat: Re: [OT]Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2018 o 13:55, J.F. pisze:
    > No i tak zrobiono, co niekoniecznie jest dobre, bo sie nagle okaze, ze
    > Butaprenu nie wolno sprzedawac, i kto jeszcze wie czego - substancja
    > moze byc w obrocie od 100 lat i sluzyc do zbożnego celu, a mlodzież
    > odkryje, ze ma sie po tym niezly odjazd - nagle stajesz sie
    > przestepca.

    No wyobrażałem sobie tak, że substancje zbożna ale szkodliwe, jak
    rozpuszczalniki, kleje typu butapren itd... byłyby dopuszczone. Może
    nawet generalną regułą że substancje które są powszechnie używane są ok.

    Tyle że, jak słusznie zauważył A.Filip - producenci się wykręcą tym że
    substancje do kolekcjonowania nie były testowane na ludziach. Można
    wprowadzić obowiązek badania produktów pod tym kątem, ale to znacząco
    może podrożyć obrót gospodarczy.

    p. m.