  • Data: 2018-06-22 20:14:33
    Temat: Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2018 o 19:30, A. Filip pisze:

    > PO udawało że konstytucja nie była łamana w Starych Kiejkutach bo rząd
    > PO miałby problemy odziedziczone po poprzednikach (SLD>PiS>PO).

    No i ok. Wszystkim w tym łańcuszku się należy opierdol, z naciskiem na SLD.

    Co to ma wspólnego z obecnym łamaniem prawa przez pis i w jaki niby
    sposób to usprawiedliwia? Czy jak ktoś ukradł flaszkę w sklepie, to
    znaczy że ja mogę odejchać bez płacenia za benzynę na stacji?

    > Jak konstytucja ma być najważniejsza to w praktyce zawsze albo nigdy.
    > RP3 bardzo długo i bardzo starannie wypracowało pozycje że nigdy.

    No więc czemu skoro twierdzisz, że wolno konstytucję łamać, to wiją się
    jak pisdy w occie i twierdzą, że nie łamią?

    Shrek