  • 41. Data: 2005-06-29 04:32:47
    Temat: Re: [OT]Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tobie, robaczku, się wydaje, że teksty ustawy są chronione prawami
    > autorskimi? ;->

    treść nie
    sposób jej prezentacji to zupełnie inna historia, skoro można na tym
    zarobić to czemu nie

    > Znasz się na OCR jak kura na pieprzu...

    a co ma piernik do wiatraka, ktoś to musi zrobić a to kosztuje.
    przy takiej ilości produkowanych przez sejm dokumentów to jest po prostu
    nieopłacalne.
    jak sejm wymyśli, że ustawy będzie produkował w xml, to mu się kolejka
    pod drzwiami ustawi.
    sprawy sobie nie zdajesz ile to jest warte i ile można na tym zarobić.

  • 42. Data: 2005-06-29 04:37:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > treść nie
    > sposób jej prezentacji to zupełnie inna historia, skoro można na tym
    > zarobić to czemu nie

    Zobaczysz - pęknę przez ciebie ze śmiechu i będziesz bulił odszkodowanie ;->

    > a co ma piernik do wiatraka, ktoś to musi zrobić a to kosztuje.

    Robi to program w trybie wsadowym. Człowiek podchodzi do tego tylko raz
    - żeby uruchomić.

    > przy takiej ilości produkowanych przez sejm dokumentów to jest po prostu
    > nieopłacalne.

    Bredzisz.

    > jak sejm wymyśli, że ustawy będzie produkował w xml, to mu się kolejka
    > pod drzwiami ustawi.

    Kolejny ROTFL

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 43. Data: 2005-06-29 05:36:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zobaczysz - pęknę przez ciebie ze śmiechu i będziesz bulił odszkodowanie
    > ;->

    no to zobaczymy jak za jakiś czas kancelaria sejmu to zaoferuje

    > Robi to program w trybie wsadowym. Człowiek podchodzi do tego tylko raz
    > - żeby uruchomić.

    co robi w trybie wsadowym, pobiera ze strony sejmu wszystkie pdfy
    wygenerowane w danym dniu?
    ktoś koło tego musi chodzić, to jest robota dla jednego człowieka na
    cały czas.
    Po za tym dokunety ukazują się w różnych momentach.
    nawet nie bedziesz wstanie znaleźć wszystkiego jakbyś chciał prowadzic
    serwis.

    > Kolejny ROTFL

    to czemu wszystkie aplikacje typu lex są tak kosztowne?
    prawo się sprzedaje jak świeże bułeczki.

  • 44. Data: 2005-06-29 08:59:03
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d9sncm$cqr$1@nemesis.news.tpi.pl maHo <m...@p...net>
    pisze:

    > Ja tam wolę pdfy, niż żeby na isip dawali wszystko w htmlu.
    Zależy co i do czego. PDF to bardzo dobry, wieloplatformowy format. W
    przypadku aktów prawnych zawierających załączniki (np. wzory druków itp.)
    bardzo przydatny. Odpowiednio przygotowany pozwala też na dokładne
    odwzorowanie tekstu zawierającego np. polskie znaki diakrytyczne w systemie
    nie posiadającym polskich fontów. Ale gdy potrzebny mi czysty tekst to
    wolałbym mieć w HTML. Ergo - powinno być jedno i drugie dostępne.

    Jotte

  • 45. Data: 2005-06-29 10:17:06
    Od: zet <z...@z...pl>

    Jeszcze jedna rzecz. Pisali na ten temat profesorowie na forum
    humanistycznym. Dlaczego Polska jest chyba jedynym krajem na świecie
    której przeszkadzają nietrzeźwi do tego stopnia że tworzy nieistniejące
    gdzie indziej systemy aresztowania w postaci izb wytrzeźwień ?

  • 46. Data: 2005-06-29 11:18:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nieistniejące
    > gdzie indziej systemy aresztowania w postaci izb wytrzeźwień ?

    Izby wytrzeźwień, to nie tylko w Polsce. Tam gdzie ich nie ma, to z
    reguły nietrzeźwych osadza się w aresztach policyjnych. W każdym razie
    nietrzeźwego nie można pozostawić samemu sobie, bo wcześniej, czy
    później sobie albo komuś krzywdę zrobi. Powołanie izb wytrzeźwień miało
    na celu zapewnienie opieki medycznej osobie pijanej. opieki, której w
    aresztach nie otrzyma.

  • 47. Data: 2005-06-29 12:22:56
    Od: desi <h...@s...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > nieistniejące

    > Izby wytrzeźwień, to nie tylko w Polsce.

    zgadza sie. Sa jeszcze w Rosji :-P

    > Tam gdzie ich nie ma, to z
    > reguły nietrzeźwych osadza się w aresztach policyjnych.

    Nie, wiezie sie do szpitala. Tam jest jego miejsce.

> [...]
    > później sobie albo komuś krzywdę zrobi. Powołanie izb wytrzeźwień miało
    > na celu zapewnienie opieki medycznej osobie pijanej. opieki, której w

    ROTFL. Izba wytrzeziwen opeka medyczna? Ktore to z podsawowych
    czynnosci detoksu sa dokonywane przez lekarzy w IW? Ktora ma kroplowke.

    Widze ze zyjesz w PRLu.

  • 48. Data: 2005-06-29 12:25:35
    Od: desi <h...@s...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > MegaROTFL
    >
    > Tobie, robaczku, się wydaje, że teksty ustawy są chronione prawami
    > autorskimi? ;->

    Chroniona nie jest, ale kiedy szwagier prowadzi drukarnie to mozna mu
    nagonic klientow z Sejmu. ;-)

  • 49. Data: 2005-06-29 13:14:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "paramati" <paramati[usun]@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich!
    > Mam taki problem. Miejsce publiczne (Miejski rynek), siedzę na ławce
    > spożywam piwo, ktore mam opakowane w gazetę, lub w specjalnie przygotowana
    > torebke, czy wobec prawa jest mi to dozwolone ? Co robic w przypadku gdy
    > podejdzie do mnie władza poprosi dokumenty i rzeknie, że bedzie kara za
    > sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym, (zaznaczam, ze nie mozna
    > wywnioskowac, ze to alkohol, bo puszka jest owinieta) i , ze oni i tak
    > wiedzą, ze w tej gazecie jest piwo lub inny alkohol. W jaki sposob mozna
    > sie wytłumaczyc w takiej sytuacji.

    a tak w ogole to naucz sie ortografi. Spożywanie a nie sporzywanie.

  • 50. Data: 2005-06-29 14:36:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    desi wrote:

    > zgadza sie. Sa jeszcze w Rosji :-P

    i w każdym innym państwie.
    Tylko nazwa jest inna. Po prostu policja od razu cię zwija i nie ma dyskusji

    > Nie, wiezie sie do szpitala. Tam jest jego miejsce.

    ha ha ha

    > ROTFL. Izba wytrzeziwen opeka medyczna? Ktore to z podsawowych
    > czynnosci detoksu sa dokonywane przez lekarzy w IW? Ktora ma kroplowke.

    lepsza niż w areszcie policyjnym, gdzie nie ma żadnej niezależnie do
    stopnia uchlania się

    > Widze ze zyjesz w PRLu.

    a ty w szklanych domach.