  • Data: 2008-02-14 12:35:25
    Temat: Re: [OT]Re: Cwany pracownik
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 13:32:21 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A jest przepis nakazujący: bycie we *własnym* domu i
    > reagowanie(słyszenie) na dzwonek?

    Nie, ale te metody - te, o których coś wiem - stosuje się na migantów
    maksymalnych.

    BTW kiedyś widziałem taką wypowiedź pracownicy, którą za nieobecność w
    pracy pracodawca chciał ukarać karą porządkową: "nie wstawiłam się w
    pracy, bo zjadłam zupy grzybowej i się źle poczułam, więc napiłam się
    trochę wódki i nie mogłam się wstawić do pracy".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie