  • Data: 2008-02-15 07:39:32
    Temat: Re: [OT]Re: Cwany pracownik
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 21:57:06 +0100, Jotte napisał(a):

    > Bez jaj, kto taką "trójkę" wpuści? Przecież wie, że to może nastąpić
    > (chyba, że głupi jakiś).
    > A w ogóle to pracodawca wcale nie musi wiedzieć gdzie pracownik mieszka,
    > może mieć tylko adres do korespondencji.

    Nie każdy czyta grupę ;-)
    Zwykle wpuszczają, podają prawidłowy adres itd. A jak nie wpuszczają to
    się muszą tłumaczyć, bo skoro miał "leżeć" to jest domniemanie, że nie
    było go w domu.

    Ale zaznaczam: takie sytuacje spotykałem zwykle przy kombinatorach. Jeden
    na 100 przypadków.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie