  • Data: 2008-02-14 17:38:23
    Temat: Re: Cwany pracownik
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl wrote:
    > Witam,
    >
    > Pracownik składa wypowiedzenie umowy z miesięcznym okresem
    > wypowiedzenia. Po podliczeniu dni wolnych, wychodzi że w pracy powinna
    > pozostać 3 tygodnie.
    > Umawia się z kierowniczką, że w tym okresie zakończy rozpoczęte projekty
    > u klientów (szacowany potrzebny czas na zakończenie to 2 tygodnie). Po
    > tym okresie zostanie zwolniona z obowiązku świadczenia pracy a potem
    > wysłana na urlop płatny.
    >
    > Pracownik łamie ustną umowę i po tygodniu "obijania" przysyła zwolnienie
> [...]

    1. pracownik ma prawo isc na chorobwe, nawet cwany.
    2. pracodawca ma prawo do chorobowe skontrolować.
    3. to że nikt inny, ani admin nie ma dostepu do laptopa to wina pracodawcy.
    4. TO że dane wsą trylko w laptopie i nigdzi enie ma kopi to wina
    pracodawcy i organizacji pracy
    5. TO że nie ma innej osoby, która może go zastąpić to wina pracodawcy.

    Generalnie burdel w firmie.