  • Data: 2022-07-22 02:50:41
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kto hejtuje?

    Jakaś banda moralistów czy cóś.

    > Bo w swiatopogladzie PiS, to chyba corka zle robi.

    Zapewne, choć zapewne nie w światopoglądzie a jego oportunistycznej
    manifestacji.

    > A tak swoja droga - w Indonezji islam dominuje, a on ma na te sprawy
    > poglady jeszcze skrajniejsze niz KK.
    > Ale Bali to wyjatek, i tam hinduizm dominuje ... ale muzułmanie walczą
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_na_Bali_(2002)
    >
    > Ciekawe o co poszlo ...

    O nic. Tzn. o to co zwykle. Skupisko zachodnich turystów po prostu.
    Kuta, zawsze miała reputacje miejsca pełnego barów, dyskotek, chlania,
    surfowania, ale nigdy się tam po barach w nocy nie włóczyłem więc nie
    wiem jak z rozpustą :) W krajach islamskich, jak Indonezja, czy Malezja
    (ale już nie Brunei) takie formy barowej rozrywki to nic specjalnego.
    Tuż obok Bali znajduje Lombok i wyspy Gili. Muzułańskie. Niczym się to
    specjalnie MZ nie różni od Bali w sensie rozrywkowym. Alkohol jest
    dostępny, chleje kto chce, nikt się nie owija (będąc zachodnią kobietą)
    w jakieś szmaty. Przynajmniej na plażach, w barach czy innych podobnych
    miejscach.

    --
    Marcin