  • Data: 2022-07-21 21:02:28
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 lipca 2022 o 20:06:32 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    lepsze - a wiadomo, skąd ta nazwa i czemu umarło?)
    > Nie. Tam był zakaz robienia wizerunków Pana Boga, co trochę blokowało
    > sprzedaż różnych rzeczy przez kościół. bo ludzie nie zawsze dawali się
    > namawiać na zakup wirtualnego towaru w tych czasach.

    No to skoro można Panu Bogu wyciąć coś z tekstu (no z Biblii się nie odważyli, w ST
    wciąż jest, ale w katechiźmie obowiązuje inna wersja) "bo tak" (no dobra, prawidłowo
    wytłumaczyłeś, że tu było zwyczajne "bo się nie opyla") to już małym mikim jest
    interpretowanie tak jak się komu zachce.