  • Data: 2022-07-21 20:52:16
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jul 2022 20:23:36 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wiem. Zapytaj księdza dobrodzieja. Zasadniczo żadnych bo póki co
    > obowiązuje cię to, co jest zapisane w konstytucji ratyfikowanych umowach
    > miedzynarodowych i ustawach, a z tego co wiem żadna ustawa ani konkordat
    > nie zabrania w ogólności dupczenia przed małżeństwem. W sumie nawet
    > dupczenia innych w czasie trwania małżeństwa też nie zabrania -
    > przynajmniej nie wprost:P

    Sprawdzic jak to na przestrzeni lat bylo, w tym np w "purytanskich"
    srodowiskach.

    > No i?

    No i sie trzeba wyspowiadac przed ślubem.
    I wyznac grzechy.
    I uzyskac rozgrzeszenie.
    I obiecac poprawę.
    Ze sie wiecej nie bedzie dupczylo bez slubu :-)

    > Pewnie jakaś zdrowaśka albo litania - tak kiedyś dawali za wszystko jak
    > chodziłem - no ale wtedy jeszcze nie dupczyłem:P

    Nadal chyba podobnie, ale to obiecanie poprawy ...

    > O w końcu o prawie mówimy.

    "macie tylko 10 przykazan".

    No dobra, niewyrazne są, ale ksiadz chyba uczy na religii o co chodzi
    z tym cudzym łóżkiem.
    Na spółkę kupic czy co ? :-)

    > Jak dla mnie bez sensu - to już żadne wyznanie grzechów, bo nawet ich
    > nie wyszczególniasz sam przed sobą, pokuta ani żal - po co taka szopka?
    > No ale ja się na tym nie znam.

    Ogolnie masz racje.
    Widac z czegos wynika ten obowiązek spowiedzi .. ale kto to wymyslil?

    J.