  • Data: 2005-07-28 19:50:35
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: tento <o...@e...es> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN wrote:

    > chyba ty masz problem ze zrozumieniem
    >
    > jesli go nie zastrzelisz nikt nie ma zadnych szans bo on i tak sie
    > zamierza wysadzic
    >
    > jesli go zastrzelisz, istnieje szansa ze moze nie ma takiego
    > zabezpieczenia, ze moze cos nie zadziala, generalnie jest wieksze
    > prawdopodobienstwo ze ktos sie uratuje

    Wiec dlaczego pozwolonu mu wsiac do autobuse i razem z nim jechano tym
    samym autobusem do metra cale 15 minut?

    > jak sie jest niewinnym to sie zatrzymujesz na wezwanie
    > niewinny nie ma powodow do uciekania, szczegolnie w zatloczonym metrze
    > kiedy jest stan zagrozenia takimi zamachami

    Raz, uciekal z ulicy po wyjsciu z autobusu a nie w metrze jak klamie
    prasa. Dwa, zadnego wezwania nie bylo.

    > wize
    > z tego co w tv czy radiu mowili, w danym momencie przebywal tam
    > nielegalnie, bo mu sie skonczyla wiza ktorej nie przedluzyl i dlatego
    > uciekal

    propaganda policyjna. Jack Straw potwierdzil ze jednak papiery mial.

    > zastrzelili uciekajacego podejzanego

    podejrzanego o co? Przeciez siedzieli pod kamienica przez poprzednie 24
    godziny. Wystarczajacy czas na weryfikacje koloru majtek kazdego mieszkanca.

    > jesli to bedzie wojna to co w tym dziwnego?

    Jesli jest to wojna w wyniku podpalenia Reichstagu, to nic nie jest
    dziwne. Wszystko sie zgadza. Haslo "terroryzm" i otwieramy Dachau, albo
    inne Guantanamo.