  • Data: 2005-07-26 10:28:38
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Próbowałem. Tzw. 'dead-man-switch' i chwilę po rozwaleniou prawdziwego
    > terrorysty 'policjanci' wraz z cała okolicą robią się nagle bardzo
    > rozrywkowi.

    iiii jasne
    a nie przyszlo ci do glowy ze to jedyne wyjscie w przypadku samobojcy?
    zabijesz go moze uratujesz siebie i innych
    nie zabijesz nikogo nie uratujesz

    ale widze ze ty jestes z gatunkow tych co uwazaja ze terrorysci maja
    jakies prawa

    > ...tylko pada się na ziemię i liże buty rasie panów...

    a w domu wszyscy zdrowi?

    > Jaaaaaaasne. A za upuszczenie papierka na chodnik karałbyś połamaniem
    > kończyn?

    jak pisalem, jakby mial papiery w porzadku zyl by, uciekal w
    niewlasciwym czasie w niewlasciwym miejscu

    kary sa odpowiednie do czasow