  • Data: 2005-07-26 14:47:21
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN wrote:

    > iiii jasne
    > a nie przyszlo ci do glowy ze to jedyne wyjscie w przypadku samobojcy?
    > zabijesz go moze uratujesz siebie i innych
    > nie zabijesz nikogo nie uratujesz

    Masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego...

    'Dead-man-switch' a.k.a. 'przycisk trupa' powoduje detonację po
    stwierdzeniu, że 'nośnik' został zabity, bo np. puścił umierając
    określony przycisk, albo nie nacisnął jakiegoś w określonym czasie, albo
    automat stwierdził zanik pulsu - możliwości technicznych jest mnóstwo.

    > ale widze ze ty jestes z gatunkow tych co uwazaja ze terrorysci maja
    > jakies prawa

    Nie. Jestem z gatunku tych, co to uważają, że policja ma bronić
    niewinnych, a nie strzelać na lewo i prawo zabijając tychże niewinnych.

    > a w domu wszyscy zdrowi?

    Tak, tylko kota osa użądliła w brodę. A u siebie w domu jaki obecnie
    kaftanik nosisz?

    > jak pisalem, jakby mial papiery w porzadku zyl by, uciekal w

    Jakie papiery?

    > niewlasciwym czasie w niewlasciwym miejscu

    Na niewłaściwym miejscu (a konkretnie stanowisku) to byli ci kał-boje,
    co go zamordowali.

    > kary sa odpowiednie do czasow

    No, to mam nadzieję, że dostaniesz serię z automatu przy okazji np.
    przebiegania przez jezdnię.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)