  • Data: 2005-07-25 15:43:51
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    czarny napisał(a) :

    > Dodatkowo pech chciał, że wyszedł z obserwowanego przez Policję
    > "podejrzanego" domu...
    >
    > Przed wydawaniem takich sądów, kolego Zbynek, pogooglaj na temat przyjętej
    > po zamachach polityki "shoot-to-kill". Wczoraj był wywiad z Johnem Majorem w
    > 'Today", gdzie to komentował...

    Nie chce mi się szukać. Nie zmienia to faktu, że zginął
    niepotrzebnie. I z opisu świadków wyglądało to na egzekucję.
    Ten zastrzelony w Poznaniu też wyszedł z obserwowanego domu i
    chciał uciekać przed "napadem bandytów".
    Więcej szczegółów nt zabicia Brazylijczyka nie podano. Oczywiście
    zdaję sobie sprawę, że media lubią podkoloryzować czy wręcz
    napędzać spiralę strachu. Nie wszystko wydaje się w tym wypadku
    jednak rozegrane z zachowaniem zasad sprawiedliwości. Chyba, że
    ta polityka, o której wspominasz, zezwala na egzekucję
    "uzasadnienie podejrzanych". A więc jest zgodna z prawem kraju w
    którym jest zastosowana.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.