  • 41. Data: 2013-10-13 16:56:15
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:l3e1hc$87k$1@node1.news.atman.pl...

    > Jeśli ktoś wylegitymuje się dowodem rejestracyjnym i posiadaczem
    > samochodu, to czemu nie?

    Co to znaczy "wylegitymuje sie posiadaczem samochodu"?

  • 42. Data: 2013-10-13 19:00:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 16:38, Krzysztof 45 pisze:

    > I daruj sobie chuje. Nie obrazisz mnie. Ktoś komu współczuje rozwoju
    > umysłowego obrazić mnie nie może.

    ...napisał zgrywając kulturalnego propagator wulgarnej pornografii.

    Niestety, krzysiu-patysiu, "tępy chuj" to najłagodniejsza możliwa ocena
    twojej zdegenerowanej osoby.

  • 43. Data: 2013-10-13 19:04:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell

    > jakie cyrki? chciałbyś rejestrować wszystko jak leci bez potwierdzenia kto
    > jest właścicielem?

    A po co ma być w rejestrze właściciel samochodu za 900zł ?

  • 44. Data: 2013-10-13 19:30:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > 2. Twierdzić w urzędzie, że umowa (zgubiona) była zawarta w formie ustnej i
    > patrzeć co z tego wyniknie.

    mysle ze w najlepszym przypadku mozna spodziewac sie oskarzenia o stosowanie
    przemocy psychicznej w stosunku do urzednika

    no bo jak to tak bez papieru i podpisow?!?

    --
    http://db.org.pl/

  • 45. Data: 2013-10-13 19:51:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 19:00, Andrzej Lawa pisze:

    > ...napisał zgrywając kulturalnego propagator wulgarnej pornografii.

    Propagator pornografii? LOL To nie pornografia tylko życie którego ty
    ślepcze nie dostrzegasz.

    > Niestety, krzysiu-patysiu, "tępy chuj" to najłagodniejsza możliwa
    > ocena twojej zdegenerowanej osoby.

    Wiesz gdzie mam twoją ocenę mojej osoby? Więc nie spinaj się, bo sobie
    krzywdę zrobisz. W twoim stanie to niebezpieczne i grozi poważnymi
    powikłaniami.
    Wybacz, ale ja oceniać ciebie nie będę, bo mi sumienie nie pozwala.
    Zapamiętaj. Jedyna prawdziwa choroba to syfilis. Wszystkie inne to z nerwów.

    EOT

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 46. Data: 2013-10-13 19:55:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 19:04:16 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell

    > A po co ma być w rejestrze właściciel samochodu za 900zł ?

    do jakiej wartości nie trzeba rejestrować samochodu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2013-10-13 20:03:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 19:51, Krzysztof 45 pisze:

    > Propagator pornografii? LOL To nie pornografia tylko życie którego ty
    > ślepcze nie dostrzegasz.

    Tak, ty doznałeś objawienia z ust ojca dyrektora i świętego prezesa.

    > Wiesz gdzie mam twoją ocenę mojej osoby? Więc nie spinaj się, bo sobie
    > krzywdę zrobisz. W twoim stanie to niebezpieczne i grozi poważnymi
    > powikłaniami.

    ROTFL

    Znowu dokonujesz projekcji jakiegoś aspektu swojej degeneracji na innych.

    > Wybacz, ale ja oceniać ciebie nie będę, bo mi sumienie nie pozwala.
    > Zapamiętaj. Jedyna prawdziwa choroba to syfilis. Wszystkie inne to z
    > nerwów.

    No to przynajmniej wiadomo, co tobie dolega. I chyba się leczysz
    tradycyjnie (tj. rtęcią) - objawy pasują.

  • 48. Data: 2013-10-13 20:09:28
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-13 19:55, masti pisze:

    > do jakiej wartości nie trzeba rejestrować samochodu?

    A po co TRZEBA rejestrować samochody? A nie trzeba np wiertarek?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 49. Data: 2013-10-13 20:10:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 20:09:28 +0200 osobnik zwany sqlwiel
    napisał:

    > A po co TRZEBA rejestrować samochody? A nie trzeba np wiertarek?

    to już zupełnie inna dyskusja

  • 50. Data: 2013-10-13 22:28:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > do jakiej wartości nie trzeba rejestrować samochodu?

    Nic nie pisałem o samochodzie