    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Date: Sun, 13 Oct 2013 01:23:44 +0200

    W dniu 2013-10-13 00:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak zwykle dyżurny opluwacz Polski zaczął dziamgotać, jak cholerny
    > ratlerek (swoją drogą zwierzątko o podobnej inteligencji).

    A może byś Pan Panie Lawa skupił się i na pytanie odpowiedział? Bo
    jeszcze chwila i taboret zeżresz na którym siedzisz.

    > Człowiek przez własną niedbałość/głupotę narobił sobie burdel w
    > papierach i teraz nie wie, jak to odkręcić.

    No widzisz... W takim kraju żyje.
    Gdyby urzędy w Polsce były po to po co są, nie było by problemu.
    A tak jest jak w PRL. Dobrze że teraz jest coś takiego jak grupa
    dyskusyjna i są doradcy jak załatwić problem w wolnym, praworządnym i
    demokratycznym kraju Panie Lawa.

    > Ale pewnie - dzamgotom łatwiej dziamgotać na Polskę, jakby to ta
    > Polska im zgubiła dokument, który najpierw bezsensownie namnożyli.

    Biedna ta Polska. Rozpada się bo Kowalski zgubił dokument od auto za 900PLN.
    Nie wiem czy to skumasz, ale ujebując Kowalskiego, ta Polska podcina
    sobie gałąź na której siedzi.
    Nie wiem po co to piszę, bo ona, ani ty nie pojmiesz tego.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm