  • Data: 2013-10-13 12:28:55
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-13 10:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Jaki materiał do wydymania, tępy tłumoku?
    Zjadłeś już taboret? :)
    > Jeden idiota nie potrafił dopełnić prostej formalności, a ty robisz
    > awanturę, jakby go Tusk osobiście zgwałcił!
    Jeden idiota? Szybko ci to przychodzi.
    No właśnie chce dopełnić formalności. Nie pojmujesz tego?
    Wszyscy pojmują, a ty nie. No cóż. Nic nowego.
    Dla mnie osobiście http://img.sadistic.pl/pics/008084cdcfdd.gif
    > Pierdolisz jak potłuczony, co niestety jest dla ciebie normą.
    Nawet jeżeli jesteś idiotą, staraj się nie być głupi.
    Ja ci zaropiałych oczu otwierać nie będę.
    > Urzędnik nie jest od
    Jest od tego by mu dopierdolić. Masz racje.
    > leczenia schizofrenii człowieka,
    Schizofrenii? Widzę że się marnujesz.
    > który kilkakrotnie kupuje ten sam pojazd.
    Sam się diagnozowałeś? Czy tylko innych potrafisz diagnozować?
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm