  • Data: 2013-01-30 11:23:30
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013, Alek wrote:

    > Ja się upieram, że herce i milisekundy to nie moja broszka. Sekundnik nie
    > jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu ani kierowcy. W zwykły sposób mogę
    > stwierdzic tylko świeci-nie_swieci oraz miga-nie_miga. I tylko tego można od
    > kierowcy wymagać. Pomiary to już domena diagnosty.

    Jestem za odbieraniem PJ osobom stawiającym takie tezy.
    Poważnie piszę.
    Żeby była jasność, jest dla mnie oczywiste, że trollujesz :>,
    ale co mi tam. Twierdzisz że nie umiesz to nie umiesz :|

    Jeśli nie umiesz ocenić czasu sekundy z TAKĄ tolerancją,
    jakiej wymaga się do ustawienia kierunkowskazu, BEZ jakiego-
    kolwiek przyrządu, a choćby stosując sławne "stodwadzieściatrzy"
    (znaczy "podstawowe podstawy z podstawówki"), to tym bardziej
    bez mikrometru nie umiesz ocenić zachowania wymaganej odległości
    (1m) do wyprzedzanego motocykla.

    A zdecydowanie, to JEST niebezpieczne.

    Nie wiem, może egzamin powinien przewidywać jakieś testy na
    organoleptyczną ocenę czasu w sekundach, odległości rzędu
    metra i 50 metrów...

    pzdr, Gotfryd