  • Data: 2013-01-30 12:36:07
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-30 08:35, Użytkownik Alek napisał:

    > Ty nawet nie próbujesz.

    > Wskaż mi przepis który nakazuje kierowcy posiadanie stopera.
    > (Że o umiejętności liczenia do 120 nie wspomnę ;P)

    Dalej się ośmieszasz. Przepisy mają to do siebie że często
    nie wymagają detali jak stoper czy prędkościomierz ale
    wymagają przestrzegania ograniczeń prędkości czy częstotliwości
    migotania kierunkowskazów.
    Tak jest i w tym przypadku, ustawodawca nie wymaga od ciebie
    posiadania narzędzia do mierzenia tylko pilnowania aby
    kierunkowskazy działały zgodnie z przepisami.

    > Nie potrzebuję szofera, jeździć potrafię. A do grzebania w samochodzie
    > zatrudniam mechanika i on niech sobie mierzy i liczy jeśli jest taka
    > potrzeba.

    To uważaj żebyś się kiedyś przy kontroli nie zdziwił.