  • Data: 2013-01-28 21:52:14
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jan 2013, Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Uogólniłem w masie. Taka kolejna zła odmiana demokracji :P

    Wiem :)

    > Teraz gość na rowerze,
    > który nie ma pojęcia o ruchu drogowym, fluga na mnie po zajechaniu mi drogi.
    > Jakby miał jakieś podstawy do tego... Znak czasów.

    Szkoda że nie jeżdżę z kamerką - ale prawdą jest, że żadnej gwarancji
    na to że osobnik zasuwający samochodem ma pojęcie o ruchu (ewentualnie
    ma PJ) rzecz jasna nie ma :), ale gdzie ma klakson wie.

    > Nie. Temat dotyczył nieposiadania PJ.

    Szczera prawda, wycofuję się na z góry upatrzone pozycje.
    Ale tym samym poprzednich cytatów to zastrzeżenie również dotyczy ;)

    pzdr, Gotfryd