  • Data: 2013-01-28 19:44:43
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A poznałeś wszystkie pytania egzaminacyjne ?

    Ja 18 lat temu nie poznałem. Byłem i jestem leniwy. Efekt: na pierwszy
    egzamin teoretycznego poszedłem licząc na wiedzę ogólną - zdecydowanie
    nie zdałem. Drugi termin - coś tam się pouczyłem z podręcznika - prawie
    zdałem (zabrakło 1 pytania). Trzeci termin - wkurzyłem się i pouczyłem -
    zdałem bez problemu. Można bez znania pytań? Można.
    Z marszu (wtedy tak było) poszedłem na jazdę i zdałem za pierwszym
    razem. Moją instruktorką była kobietka z LOK, która startowała w
    rajdach, więc przeszkolenie miałem takie, że placyk przejechałem ze
    śmiechem na ustach i piskiem opon (podczas padającego deszczu i przy
    kompletnie zaparowanych szybach), a na mieście nie zrobiłem żadnego
    błędu. Może to jest problem - kiepscy szkoleniowcy...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof