  • Data: 2007-08-13 04:22:21
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:
    > Cóż obecnie
    > jestem skarżony z oskarżenia prywatnego przez bandziora z firmy
    > 'ochroniarskiej' Delta Security w Wrocławia. 'Biedaczek' napadł mnie z
    > trzema podwładnymi i najpierw próbowali rozboju (zmuszenie do
    > określonego działania), a potem posunął się do rabunku (usiłował
    > zrabować mi aparat fotograficzny) - wtedy użyłem gazu pieprzowego i
    > teraz poczuł się pokrzywdzony. Choć - jak się zdradził na rozprawie
    > pojednawczej (wg. procedury przy oskarżeniu prywatnym sąd zaczyna od
    > takiej) - wcale nie chodzi mi o to, że został 'uszkodzony', tylko
> [...]

    Szczerze i z całym szacunkiem podziwiam!
    Ile Cię to już kosztowało, w sensie tego prawnika chociażby?

    Ponieważ jeśli chodzi o koszta w sensie czasu i nerwów... to nie wiem czy
    nie lepiej zastosować zasadę, że zawsze, ale to naprawdę w k a ż d e j
    sytuacji, trzeba się uśmiechać się do ochroniarzy, być dla nich miłym, i
    nie drażnić ich niepotrzebnie kwestionując legalność ich działań!
    (Jakikolwiek by one były.)

    --
    Seryozha