  • 31. Data: 2019-06-24 18:05:33
    Temat: Re: O?wiadczenie RPO w zwi?zku z zatrzymaniem i traktowaniem m?zyzny podejrzanego o zab??wo w Mrowinach
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5d0fd582$0$17343$65785112@news.neostrada.pl...

    > RPO twierdzi, że to policaj przekroczyła swoje uprawnienia, więc właściwym
    > miejscem zarzutów RPO jest sąd:)
    >
    > oczywiście upublicznienie wizerunku podejrzanego również kwalifikuje się
    > do sądu:)
    >
    > --
    > I love love

    Na litosc boska, wiadomo o co w tym wszystkich chodzi, a wszyscy udaja
    idiotow.
    A chodzi o to, ze :
    - zamordowano dziecko
    - policja znajduje morderce i oglasza sukces
    - platformersi nie moga tego przezyc i musza przyjebac PIS-owi, wiec przy
    pomocy RPO wydaja oswiadczenie, w ktorym informuja w jak to strasznie
    nieludzki sposob aresztowano biednego Jakubka i jak byl on torturowany.
    Calemu swiatu opowiadaja jaka tyrania panuje w Polsce, jak bardzo zagrozone
    sa prawa czlowieka, demokracja i szczeniaczki. Oswiadczenie jak z opowiesci
    obozowych.
    - srodowisko sedziowskie ktore nienawidzi PIS-u staje murem Bodnarem
    - za Jakubkiem wstawia sie Helksinska Organizacja praw czlowieka
    - nikt juz nie pamieta ze zamordowano dziecko

    Rzygac mi sie od tego chce.

    I niech zgadne jaka bedzie przyszlosc :
    - biedny Jakubek oswiadcza ze policja go torturowala, bila i wymusila
    zeznania
    - adwokat grzmi ze aresztowanie bylo pogwalceniem praw czlowieka
    - za Jakubkiem wstawia sie Amnesty international i Helsinska organizacja
    czegos tam
    - sad wypuszcza Jakubka za bledy proceduralne i wyplaca mu odszkodowanie i
    skrzynke szampana
    - srodowisko sedziowskie jest wniebowziete, ze utarlo nosa PIS-owi i
    pakazalo jak bardzo jest niezalezne i ze moze wszystim uszy poobcinac.
    - polowa tej grupy jest wniebowzieta
    - dziecko ciagle nie zyje, morderca sie smieje.

    Zeby bylo jasne, mam w dupie wojne pisowsko-platformerską, obu partii
    nienawidze tak samo.
    I jeszcze jedno. W sobote bylem dokladnie w tym miejscu gdzie zamordowano ta
    dziewczynke. Mysle ze ci wszyscy specjalisci od gownoburzy
    pisowsko-po-wskiej tez powinni sie tam znalezc choc na chwile.
    To tyle mnie w tym watku.
    --
    Pzdr

  • 32. Data: 2019-06-24 18:19:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 18:05, miumiu pisze:
    > Zeby bylo jasne, mam w dupie wojne pisowsko-platformerską, obu partii
    > nienawidze tak samo.

    nie kieruj się nienawiścią i chęcią zemsty, to fałszywy trop, kara
    powinna być adekwatna do czynu i zawinienia, ale o tym jednak zadecyduje
    sąd, możliwe jest, że podejrzany uniknie odpowiedzialności karnej, jeśli
    n.p. zostanie uznany za niepoczytalnego tak jak w przypadku szaleńczego
    rajdu po molo w Sopocie, w którym niepoczytalny psycholog i ratownik
    staranował 23 osoby

    --
    I love love

  • 33. Data: 2019-06-24 19:03:03
    Temat: Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 12:43, 'TomN' pisze:

    > Nie, to ty pokaż, że minister twierdząc *jak wyżej* skłamał, i
    > ten pan" kogoś zabił!!!

    Ty tak na poważnie/ Skłamał w słowie _już_ .

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2019-06-24 19:06:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 18:05, miumiu pisze:

    > To tyle mnie w tym watku.

    Po cholerę w takim razie pociskasz publicznie
    jakieś pierdoły, żeby potem w obliczu faktów
    się wycofywać.

  • 35. Data: 2019-06-24 19:53:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 18:05, miumiu pisze:
    > To tyle mnie w tym watku.
    > --
    > Pzdr

    Uff... Nareszcie!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 36. Data: 2019-06-24 21:46:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 19:53, Wiesiaczek pisze:

    > Uff... Nareszcie!

    wiesiaczek nie wytrzymuje psychicznie, może to przez ogórki ?:)

    --
    I love love

  • 37. Data: 2019-06-24 21:57:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Na litosc boska, wiadomo o co w tym wszystkich chodzi, a wszyscy
    >udaja idiotow.
    >A chodzi o to, ze :
    >- zamordowano dziecko
    >- policja znajduje morderce i oglasza sukces

    A nie moglaby oglosic sukcesu bez tego propagandowego filmu ?

> [...]
    >torturowany. Calemu swiatu opowiadaja jaka tyrania panuje w Polsce,
    >jak bardzo zagrozone sa prawa czlowieka, demokracja i szczeniaczki.

    A moze po prostu Bodnar zauwaza, ze cos tu jest nie tak ?

    >- srodowisko sedziowskie ktore nienawidzi PIS-u staje murem Bodnarem

    Chyba nie cale, bo gdzies tam sa i pisiory :-P

    A moze po prostu uwaza, ze RPO ma racje w tej kwestii ?

    A to, ze sami potrafia przedluzac areszt na pare lat, to ich nie
    dotyczy

    >- za Jakubkiem wstawia sie Helksinska Organizacja praw czlowieka
    >- nikt juz nie pamieta ze zamordowano dziecko

    A co to ma do rzeczy ?
    Podejrzany ma swoje prawa, i nalezy tego przestrzegac.
    A nie pokazowke sobie urzadzac.

    >Rzygac mi sie od tego chce.

    To poczekaj az podpadniesz sasiadowi i zostaniesz potraktowany
    podobnie.
    A potem cie nawet nikt nie przeprosi :-P

    >I niech zgadne jaka bedzie przyszlosc :
    >- biedny Jakubek oswiadcza ze policja go torturowala, bila i wymusila
    >zeznania

    A skad wiesz, ze nie ?

> [...]
    >organizacja czegos tam
    >- sad wypuszcza Jakubka za bledy proceduralne i wyplaca mu

    Byc moze, ale to juz raczej bedzie swiadczyc, ze otrabiony sukces
    policji byl przedwczesny ...

> [...]
    >poobcinac.
    >- polowa tej grupy jest wniebowzieta
    >- dziecko ciagle nie zyje, morderca sie smieje.

    Na razie, to czekamy ile Komenda dostanie odszkodowania ...
    Ty oczywiscie bylbys za tym, zeby go 20 lat temu powiesic.

> [...]
    >zamordowano ta dziewczynke. Mysle ze ci wszyscy specjalisci od
    >gownoburzy pisowsko-po-wskiej tez powinni sie tam znalezc choc na

    I co - chwila zadumy ogolnej, czy pomyslec co by sie temu mordercy
    zrobilo ... tylko czy aby na pewno temu ...

    J.

  • 38. Data: 2019-06-24 21:58:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >Uff... Nareszcie!

    Jakie uff - stad moze i zniknie, a glosowac bedzie ..

    J.

  • 39. Data: 2019-06-24 22:51:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 21:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup

    > Jakie uff - stad moze i zniknie, a glosowac bedzie ..
    >
    > J.

    ojejku, to tutaj chodzi o wybory ?

    --
    I love love