  • 21. Data: 2013-09-09 16:38:27
    Temat: Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-09 15:27, Marek Dyjor pisze:
    > nie jest potrzebna, wystarczy system jakiś dotacji za programy misyjne
    > które mogła by dostać każda firma która wygra przetarg... Myślę że
    > było by to znacznie tańsze

    O widzisz i już nie jest tak zero/jedynynkowo :-)

    > Sprawa dyskusyjna, argumentem za jest że partie nie będą na pasku tych
    > co płacą...

    I jeszcze bardziej :-)

    > Naprawdę być to oglądał?

    Program informacyjny bez reklam? Oczywiście że tak.
    Reklama jest nawet gorsza od propisowskiej czy proplatformianej
    agitacji. To ZŁOOOO!!! Rzygam już reklamami :-)

  • 22. Data: 2013-09-09 17:29:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.09.2013 15:29, Marek Dyjor pisze:

    > to nie jest tak samo... jeśli nie jestm podłączony do wodociągu,
    > gazociągu lini telefonicznje czy elektrycznej to nie płącę żadnej
    > opłaty. Tutaj muszę płacić za coś czego nie używam i nie mam
    > najmniejszej ochoty używać.

    Nie korzystasz też pewnie z usług ginekologa, a jednak część twoich
    podatków idzie na utrzymanie NFZtowych ginekologów.

    Państwo, czyli wspólnota obywateli, uznało że warto utrzymywać publiczną
    telewizję i radio, gdyż te finansowane z reklam nie będą obiektywne oraz
    nie będą właściwie pełnić misji edukacyjnej i rozwojowej, a dla dobra
    wspólnoty wskazane jest pełnienie takich funkcji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2013-09-09 17:53:58
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > nie będą właściwie pełnić misji edukacyjnej i rozwojowej, a dla dobra
    > wspólnoty wskazane jest pełnienie takich funkcji.

    I to jest mądre podejście. Szkoda że obecne "elyty" odbijają się od
    ściany do ściany w zależności od słupków poparcia zamiast zrobić ład i
    porządek chociaż w tej jednej kwestii.
    Czy to jest aż takie trudne? :-(

  • 24. Data: 2013-09-09 21:59:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > Przepraszam, jakiego "sprzedawanego"???
    > Czy może ja czegoś nie zauważyłem? Przegapiłem, że gdzieś leży na
    > półce oferta "zapłać abonament, to będziesz mógł oglądać produkty
    > TVP/PR"? Czy może raczej jest tak, że pod przymusem i pod groźbą
    > jestem zmuszany do zapłacenia haraczu pod pretekstem "a teraz sobie
    > możesz oglądać produkty firm naszych pociotków, jeśli jeszcze-ś się
    > nie zrzygał".

    no kupujesz przymusowo produkt którego nie chcesz nawet używać...

    > Taktak... po czym wprowadzić karę za niekupowanie "Wybiórczej",
    > niepicie Wyborowej, niespalanie obakcyzowanej etyliny, nieposyłanie
    > dzieci do publicznych szkół itd. I nadal twierdzić, że niewolnictwo,
    > to było tysiąc lat temu.
    >
    > Chyba, że ironizujesz, ale zbyt mało wyraźnie.

    chyba słabo rozumiesz...

    KARA za oglądanie mediów publicznych bez uiszczenia opłaty.

  • 25. Data: 2013-09-10 02:29:50
    Temat: Re: Nowy pomys? rz?du Tuska - Masz komórk?? Zap?acisz abonament telewizyjny!
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 07 Sep 2013 20:32:39 +0200, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Nie masz telewizora czy radia, ale masz komputer, tablet lub komórk??
    >Zap?acisz kolejny podatek! To nie ?art, ale nowy pomys? rz?du Donalda
    >Tuska (56 l.) na ratowanie mediów publicznych, który ma wej?? w ?ycie od
    >2015 roku! Resort kultury przes?a? w?a?nie do marsza?ek Sejmu propozycje
    >nowych przepisów, które zak?adaj?, ?e zamiast abonamentu gospodarstwa
    >domowe uiszcza? b?d? 10 z? miesi?cznie op?aty audiowizualnej.
    >- Do odbioru programów radiowych i telewizyjnych wykorzystywane s?
    >dzisiaj nie tylko tradycyjne odbiorniki, lecz tak?e komputery, tablety i
> [...]

    ja mam telefon komprkowy kupiony 5 lat temu ktory nie moze odbierac
    radia, telewizji i obslugiwac internetu, nie ma nawet kamery. Mozna
    tylko rozmawiac.

    Czy tez bede musial placic podatek?

    A.L.