eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy dowod osobisty = 32zl. Stary dowod osobisty = dodatkowo 5zl › Re: Nowy dowod osobisty = 32zl. Stary dowod osobisty = dodatkowo 5zl
    From: "miro" <m...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy dowod osobisty = 32zl. Stary dowod osobisty = dodatkowo 5zl
    Date: Tue, 29 Oct 2002 14:20:04 +0100

    > Czy ktos orientuje sie jaka podstawa prawna dysponuje urzad gminy
    > centrum miasta Warszawa do pobierania oplaty skarbowej (5zl) po
    > zadeklarowaniu checi ZACHOWANIA starego dowodu osobistego juz po
    > wydaniu nowego?

    Hej ! To i tak masz szczescie ! (:-)). Albo ja mialem pecha, gdy rok temu
    wymiemialem dowód osobisty na...taki sam (papierowa ksiazeczke) z powodu
    przepelnienia i braku miejsca na nowy wpis pracodawcy i...W OGÓLE nie
    chciano mi wydac NA PAMIATKE mojego starego dowodu, jak robi se w przypadku
    paszportów na przyklad, których mam juz kolekcje nawet (:-)) - odpowiednio
    uniewaznionych poprzez stosowne pieczatki i podziurkowanie.
    Panie w moim Urzedzie (Polanica Zdrój) wybaluszyly tylko na mnie galy, gdy
    poprosilem o stary dowód i stwierdzily, ze nielzja (:-))...
    Podstawa prawna ?.. Po prostu arogancja lokalnego Urzedu pewnie...KTO mu co
    zrobi ? Do kogo sie odwolasz ? (:-)). Zaplacisz, jesli chcesz miec ! (:-))

    Lepiej nie marnowac nerwów i nie dochodzic. Zblizamy sie z naszymi
    obyczajami (i klimatem coraz bardziej "pozaprawnym") do..Rumunii chyba, czy
    panstw srodkowo-afrykanskich, gdzie czasem szczeka az opada bez slów od
    kuriozalnych LOKALNYCH zarzadzen lokalnych Panków na Urzedach...
    I "Ojropa" chyba tego raczej nie zmieni...

    Dobra. Nie zamierzalem robic spamu, sorry, juz znikam !
    Pozdrówki dla Grupy,
    miro