  • 1. Data: 2002-10-28 20:09:03
    Temat: Nowy dowod osobisty = 32zl. Stary dowod osobisty = dodatkowo 5zl
    Od: lusiek <l...@t...pl>

    Witam
    Pierwszy raz wypowiadam sie tu wiec do wszystkich (oprocz majacego
    mnie w plonkownicy Arnolda Buzdygana vel Elita.pl vel Arek vel Astec)
    - uroczyste "Czesc"

    Czy ktos orientuje sie jaka podstawa prawna dysponuje urzad gminy
    centrum miasta Warszawa do pobierania oplaty skarbowej (5zl) po
    zadeklarowaniu checi ZACHOWANIA starego dowodu osobistego juz po
    wydaniu nowego?

    Tomek "lusiek" Lustyk
    l...@t...pl
    UIN: 8508599

  • 2. Data: 2002-10-29 13:20:04
    Od: "miro" <m...@w...onet.pl>

> [...]
    > centrum miasta Warszawa do pobierania oplaty skarbowej (5zl) po
    > zadeklarowaniu checi ZACHOWANIA starego dowodu osobistego juz po

    Hej ! To i tak masz szczescie ! (:-)). Albo ja mialem pecha, gdy rok temu
    wymiemialem dowód osobisty na...taki sam (papierowa ksiazeczke) z powodu
    przepelnienia i braku miejsca na nowy wpis pracodawcy i...W OGÓLE nie
    chciano mi wydac NA PAMIATKE mojego starego dowodu, jak robi se w przypadku
    paszportów na przyklad, których mam juz kolekcje nawet (:-)) - odpowiednio
    uniewaznionych poprzez stosowne pieczatki i podziurkowanie.
    Panie w moim Urzedzie (Polanica Zdrój) wybaluszyly tylko na mnie galy, gdy
    poprosilem o stary dowód i stwierdzily, ze nielzja (:-))...
    Podstawa prawna ?.. Po prostu arogancja lokalnego Urzedu pewnie...KTO mu co
    zrobi ? Do kogo sie odwolasz ? (:-)). Zaplacisz, jesli chcesz miec ! (:-))

    Lepiej nie marnowac nerwów i nie dochodzic. Zblizamy sie z naszymi
    obyczajami (i klimatem coraz bardziej "pozaprawnym") do..Rumunii chyba, czy
    panstw srodkowo-afrykanskich, gdzie czasem szczeka az opada bez slów od
    kuriozalnych LOKALNYCH zarzadzen lokalnych Panków na Urzedach...
    I "Ojropa" chyba tego raczej nie zmieni...

    Dobra. Nie zamierzalem robic spamu, sorry, juz znikam !
    Pozdrówki dla Grupy,
    miro