    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy DO
    Date: Sat, 16 Apr 2011 12:19:57 +0200

    W dniu 15.04.2011 11:30, Maruda pisze:
    > że wspomnę choćby niedawną zmianę czasu nie mającą żadnego
    > merytorycznego uzasadnienia

    Jaja sobie robisz, prawda? Zmiana czasu ma jak najbardziej uzasadnienie.

    > (w epoce oszczędnościowego oświetlenia

    Nie każdy ma ochotę siedzieć przy jarzeniówkach. Ja wiem, że teraz takie
    pokolenie norkowe jest, że ludzie zasłaniają żaluzje przed słońcem, a
    zapalają światło, jednak organizm potrzebuje słońca i światła i mam
    nadzieję, że nie jestem jedyną osobą na świecie, która się cieszy ze
    zmiany czasu na letni i z tego, że może więcej korzystać ze światła
    dziennego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek