    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: No proszę...
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <6kr0K.18402$f91.9772@fx09.ams1> <t1u76c$o43$1@gioia.aioe.org>
    <Kqz0K.4552$4c1.2785@fx13.ams1> <t1uidg$1j8q$1@gioia.aioe.org>
    <uAM0K.8139$Lc1.5978@fx12.ams1>
    <6243dccf$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <JgR0K.5613$4Og.514@fx08.ams1>
    <6244a567$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <qV41K.19694$sb1.13905@fx11.ams1>
    <62460413$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <9aS1K.6743$4Og.3615@fx08.ams1>
    <6247fc08$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <9S52K.3784$7p1.1214@fx04.ams1>
    <62493d4e$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 05 Apr 2022 00:49:24 GMT

    On 2022-04-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A gdzie nie miało?

    Myślę, że w wielu miejscach. Generalnie wydaje się, że w większości tzw.
    krajów rozwinietych rzecz kręciła się w okół dostępności do
    respiratorów, a patologie w postaci czekania po kilka godzin w karetce
    nie były zbyt częste.

    > Umierali - ludzie od zawsze umierali głównie ze starości - zwłaszcza ci
    > z "grupy ryzyka". Jakby tak samo traktować przeziębienie, to wcześniej
    > umieraliby na przeziębienie - na zasadzie umarł i był przeziębiony -
    > przeziębienie + choroby współtowarzyszące.

    Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że skoro ktoś był sparaliżowany to gdy
    przyszła powódź to był umarł bo był sparaliżowany, a nie, że się utopił.

    > To znaczy umarł na "niweydolnośc wielonarządowa" na lae dopóki nie miał
    > testu dodatniego to nie umarł, bo siłą rzeczy umrzeć można raz. Akurat
    > los chciał że z dodatnim testem.

    Nie rozumiem Twojego uporu. Można dyskutowac, że, tak jak wcześniej
    napisałem, część z tego to były testy dodatnie bez istotnego wpływu na
    wydolność organizmu, ale naprawdę, trudno przyjąć argumentację, że to
    jest pełny obraż i nikt nie umarł na kowid, a tak jakby linia Twojej
    argumentacji się kształtuje.

    --
    Marcin