  • Data: 2022-03-31 21:42:12
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie da się porównać z jakimś krajem gdzie kowid nie spowodował zapaśći
    > służby zdrowia i dałoby się oszacować zgony nadmiarowe bez ryzyka
    > nadmiarowośći niekowidowych?

    Ale załamanie czy nie służby zdrowia nie powoduje ani że wykrywane są
    wszystkie przypadki ani że na konto covida nie zapisuje się chorów
    współtowarzyszących. Co do przypadków poszechnie uważa się, że wykrywana
    jest średnio 1/5-1/3, jeśli chodzi o zgony zaledwie 1/5 to zgony na
    kowid a nie kowid z chorobami współtowarzyszącymi. Osobiście byłem na
    pogrzebie osoby z chorobą współtowarzyszącą a mianowicie sepsą... Jak
    sobie to przemnożysz, to okaże się że "oficjalna" śmiertelność jest
    przeszacowana o rząd wiekości.

    > Grypa sezonowa w Stanach to tak do 0.1%. Wydaje mi się, że spokojnie
    > rząd wielkości wchodzi w grę.

    No to jak 0,1 to pewnie podobnie wygląda prawdziwa śmiertelność covid.
    Inna sprawa, że jestem przekonany że porównujemy nieporównywalne, bo
    zdaje się rzadko wpisuje się w kartę zgonu "grypa".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.