  • Data: 2022-03-29 19:33:29
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2022 o 17:35, J.F pisze:

    > To nie ten wirus.

    Jak nie 2-6% hatakumba.

    > No ale mamy jeszcze 35 mln niezarazonych,

    Po pierwsze to oficjalnie - zresztą mniej. W linku który podrzucałem
    wychodziło że na początku roku 25% ludzi w uk miało przeciwciała po
    przechorowaniu. Po drugie to nie jest tak że od każdego kontaktu
    rozwinie się choroba.

    > Nie, zapadaja nowi, nie ci co niedawno wyzdrowieli.

    No nic dziwnego - ci co niedawno wyzdrowieli są odporni.

    > I to moze byc wytlumaczenie, bo sie np omikron przywlokl,
    > ale wczesniej bylo tych mutacji mniej, a fale nadal byly.

    Przed omikronem trochę literek jest. Ale istotnie wygląda że mamy dwie
    fale w sezonie, plus jakieś popierdółki poza.

    > No ale czemu delta wygasla?

    Bo ją zdominował omicron. Lepiej przystosowani wygryzają gorzej
    przystosowanych,

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.