  • 11. Data: 2020-12-05 21:19:19
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 19:56, RadoslawF pisze:

    > Jesteś pewny że to wygrana?
    > Skoro przywrócili to do miejsca gdzie pracowała a które formalnie
    > nie istnieje.

    Jestem pewny. Przywraca do pracy w XXX na warunkach jak w YYY - tak
    będzie precyzyjniej;) Po prostu wstawiałem XXX w każdą nazwę, ale nie
    znaczy to że powód nazywa się jak pracodawca;)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-12-05 22:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > XXX do pracy w XXX na warunkach jak w XXX.
    >
    > - zasądza od XXX 30 złotych zwrotu kosztów apelacji.

    A utracone dochody?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 13. Data: 2020-12-06 07:15:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 22:59, Budzik pisze:

    > A utracone dochody?

    W przypadku mateki zwolnionej na macierzyńskim należy się 100%
    wynagrodzenia za cały okres. Powinni wypłacić - zobaczymy czy będą coś
    koło tego kombinować, choć w sumie nie mają powodów - za hajs podatnika
    się bawią:P

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-12-06 12:42:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A masz to na papierze zasądzone, czy raczej będziesz musiał iść do... sądu ;-)

    -----

  • 15. Data: 2020-12-06 14:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2020 o 12:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > A masz to na papierze zasądzone, czy raczej będziesz musiał iść do...
    > sądu ;-)

    Mam napisane w KP. Tak, wiem do czego dążysz... No cóż - taki kraj,
    gdzie zastanawiasz się czy prawo obowiązuje:(

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-12-06 16:39:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > wynagrodzenia za cały okres. Powinni wypłacić - zobaczymy czy będą
    > coś koło tego kombinować, choć w sumie nie mają powodów - za hajs

    + odsetki... Całkiem spoko. :)

    Ale masz racje - bawia sie za nasze. Wiec nie wypada nie powiedziec: ty
    chuju ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 17. Data: 2020-12-06 16:54:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2020 o 16:39, Budzik pisze:

    > + odsetki... Całkiem spoko. :)

    Jak się uda i nie będą kombinować, to tak.

    > Ale masz racje - bawia sie za nasze. Wiec nie wypada nie powiedziec: ty
    > chuju ;-DDDD

    No przecież to nie ja byłem na macierzyńskim, więc masz rację - nie
    nalezy mówic do powódki chuju:P

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-12-06 22:23:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-05 o 13:55, nadir pisze:

    > Czyli w Polsce jest praworządność.

    To zależy który sędzia prowadzi sprawę.

    --
    animka

  • 19. Data: 2020-12-06 22:24:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-05 o 14:18, A. Filip pisze:

    > Czujny Ziobro nie wniesie kasacji?! :-)
    > [ Ja wniesienia kasacji nie obstawie ale z Ziobrem pewności nie ma ]

    Jak się załatwia kasację wyroku?

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-12-06 22:26:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-05 o 17:14, Shrek pisze:

> [...]
    > pracy w XXX na warunkach jak w XXX.
    >
    > - zasądza od XXX 30 złotych zwrotu kosztów apelacji.

    LOL. Apelacja kosztuje 150 zł lub może 100 zł.

    --
    animka