  • 21. Data: 2012-02-25 07:35:42
    Temat: Re: Niezgodnosc z umowa a brak paragonu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Konrad" napisał w wiadomości grup
    > A dowód że to właśnie on go kupił?

    Co ma to do rzeczy? Jeżeli dysk o tym numerze seryjnym został kupiony w tym
    sklepie to nie ma znaczenia kto przychodzi reklamować. W przepisach nie ma
    żadnej informacji, że może użyć niezgodności towaru z umową osoba, która kupiła.

  • 22. Data: 2012-02-25 11:12:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-25 08:35, qwerty pisze:
    > W przepisach nie ma żadnej informacji, że może użyć niezgodności towaru
    > z umową osoba, która kupiła.

    Jest.

    art. 4
    1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego [...]

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2012-02-28 09:15:08
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 14:00:08 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > znaczy jak facet pokaże że w dniu jakimś tam w tym sklepie komputerowym
    > wydał kwotę któa była ceną dysku

    Ile innych podzespołów rzeczy, lub ich wielokrotności (np. 50 paczek
    ścierek do ekranów LCD) może mieć tę samą cenę????

    Co wyście palili matoły że rżniecie takich głupów?
    No chociaż jeszcze jest opcja że nie rżniecie, bo nimi jesteście ;)

    Wyciąg z karty będzie potwierdzeniem że COŚ danego dnia zostało kupione w
    danym sklepie. Nic ponadto.