  • 1. Data: 2012-02-15 16:05:14
    Temat: Sedzia odmawia, ale bez postanowienia.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Uczestnik postepowania zwrócił się o wgląd do akt (generalnie z z art. 9 zd.
    2 KPC), na co sędzia odmawia pismem, ale nie w formie postanowienia.

    Skoro to nie postanowienie, to czy i jak można zaskarżyć odmowę sądu?

    Chodzi o wgląd w akta biegłego (w sądzie jest jedynie opinia, a uczestnik
    chce wgląd w tzw. teczkę akt biegłego założoną do wydania opinii), którą to
    opinię uczestnik uważa za skandaliczną (na granicy poświadczania nieprawdy i
    fałszowania dokumentacji).

    Sąd pisze, że dezyzję o udostępnieniu akt może podjąć tylko biegły.

    To będzie zabawka w ciuciubabkę, bo biegły sam na siebie sznura nie ukręci.

    Znalazłem w orzecznictwie, że dysponentem akt jest własnie sąd jako zlecający
    wydanie opinii, a nie biegły (gdzie w innej sprawie inny uczestnik zwracał
    się do biegłego własnie, a ten odmówił powołując się na sąd).

    I jak z tego wybrnąć?

    Może zapytanie do sądu z prośbą o wykładnię prawną kto jest dysponentem akt??

    Jak sie składa zapytanie o wykładnię prawną?

    Do sądu, do prezesa sądu, do sądu nadrzędnego, do sędziego przewodniczącego w
    danym postępowaniu, na Berdyczów, jeszcze inaczej?
    THX

  • 2. Data: 2012-02-15 20:22:59
    Temat: Re: Sedzia odmawia, ale bez postanowienia.
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > 2 KPC), na co sędzia odmawia pismem, ale nie w formie postanowienia.
    >
    > Skoro to nie postanowienie, to czy i jak można zaskarżyć odmowę sądu?

    Miałam podobną sprawę, ale odpuściłam, bo mi nie zależało na sprawie.
    Sędzia w sądzie pracy Adam Oleszko,
    zresztą niezwykle bezczelny w trakcie praktycznie całego postępowania,
    wydał wyrok na podstawie dokumentu z Państwowej Inspekcji Pracy - raportu z
    kontroli pracodawcy,
    kturego to raportu mnie nie udostępniono do wglądu, a był w aktah sprawy.
    Raport był dla mnie ważny ponieważ w odpowiedzi listownej z PIP pszeczytałam
    bzdury typu "......okradziono Panią w maju, ponieważ w czerwcu.....".
    Sędzia nie odmuwił zdaje się na piśmie, ja kilkakrotnie zdaje się także na
    piśmie wnioskowałam o udostępnienie tego dokumentu.
    Sędzia nie rozpatszył wogule kilku, a na pewno pszynajmniej jednego wniosku,
    a miał na to czas, a wyrok wydał .
    Odżucał 90 % moih pytań do świadkuw ściśle związanyh ze sprawą:
    dotyczyły zarobkuw, kture i tak znałam ze względu na zakres obowiązkuw.

    Bezczelność sędziuw jest polskim obecnym sądownictwie czymś tak normalnym i
    powszednim, że sądzenie się nie ma sensu.
    Sędziowie to mafia. Wiem z drugiej sprawy w też w sądzie pracy.

    Wogule bycie obywatelem Polskim nie ma sensu.
    Polak nie ma sądownictwa, opieki zdrowotnej, ohrony pszed obcymi siłami -
    uważam, że Polski aparat sprawiedliwości jest w rękah obcego wywiadu -
    dowodzi tego sprawa tego białorusina i inne (np 11 listopada). Słowem
    niczego co się obywatelowi nalezy za podatki.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 3. Data: 2012-02-15 20:33:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/15/2012 2:22 PM, Stokrotka wrote:
    > Miałam podobną sprawę

    zasądził ci chociaż słownik ortograficzny na koszt pracodawcy?

  • 4. Data: 2012-02-15 21:04:55
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > zasądził ci chociaż słownik ortograficzny na koszt pracodawcy?
    Czytaj stopkę.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 5. Data: 2012-02-15 22:01:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/15/2012 3:04 PM, Stokrotka wrote:

    > Czytaj stopkę.

    Jak ktoś nie umie pływać to mówi, że woda za rzadka
    to jest szukanie usprawiedliwienia dla własnego lenistwa.
    EOT.

  • 6. Data: 2012-02-16 11:06:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-02-15 17:05, _THX. pisze:

    > Do sądu, do prezesa sądu, do sądu nadrzędnego, do sędziego przewodniczącego w
    > danym postępowaniu, na Berdyczów, jeszcze inaczej?

    Na Berdyczów.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 7. Data: 2012-02-16 19:37:33
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jak ktoś nie umie pływać to mówi, że woda za rzadka
    > to jest szukanie usprawiedliwienia dla własnego lenistwa.
    Leniwy to ty jesteś , jeśli nie hcesz zmienić swojego ortograficznego nawyku
    i dostosować się do cywilizowanego - logicznego świata.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 8. Data: 2012-02-16 22:03:32
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Super, czyli skarga na oczywistą obrazę przepisów pasuje jak ulał.

    -----

  • 9. Data: 2012-02-17 06:30:35
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Leniwy to ty jesteś , jeśli nie hcesz zmienić swojego ortograficznego
    >nawyku i dostosować się do cywilizowanego - logicznego świata.

    Poprawna polszczyzna to element kultury.
    Wniosek: jesteś chamem :)

  • 10. Data: 2012-02-17 12:11:23
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-02-15 23:01, witek pisze:

    > Jak ktoś nie umie pływać to mówi, że woda za rzadka
    > to jest szukanie usprawiedliwienia dla własnego lenistwa.
    > EOT.

    Nie dyskutuj z trollem. Stokrotka jest powszechnie znanym trollem i
    ignorantem oczekującym na jeża w zamkniętym garażu, do którego dobijają
    się policjanci, zapewne w celu zgwałcenia jeża

    Na temat jej głupoty ortograficznej nawet się nie będę wypowiadał.
    Szkoda słów i klawiatury

    --
    Sonn