eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie przez kogo? › Re: Niezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie przez kogo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!news.glorb.com!
    nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    From: "Dariusz" <d...@n...ma.takiego.adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <53d7c5ef$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1408010033430.3444@quad>
    Subject: Re: Niezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie
    przez kogo?
    Date: Sat, 2 Aug 2014 09:48:53 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 42
    Message-ID: <53dc97ee$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.238
    X-Trace: 1406965742 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2353 31.61.138.238:21846
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740495
    [ ukryj nagłówki ]

    > IMHO nie ma takiej opcji - musisz "móc otrzymać odpowiedź" jeśli chcesz.
    > Sprzedawca ma podjąć decyzję.
    > Popatrz na posty obok - ustanawiasz forwardowanie listów itp, tak, że
    > list w ogóle dotrze *po* 2 tygodniach. Sprzedawca ma tym samym minus
    > kilka dni na odpowiedź :>
    > IMO, przepis jest jasny - sprzedawca ma podjąć w tym terminie decyzję
    > "tak czy nie" a ze względu na cel nie może odmówić jej ujawnienia, jak
    > sam się postarasz żeby ją "niezwłocznie" dostać.
    > Na mój rozum, odpowiedź "wysłaliśmy odpowiedź listem i nie powiemu panu
    > przez telefon" jest niedopuszczalna, ale wymaganie, aby odpowiedź wysłana
    > listem DOSZŁA przed dwoma tygodniami jest równie bezzasadne.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Gotfryd,

    chodzilo o wyrob medyczny do stalego noszenia (zdejmowanego tylko na czas
    snu). Sprzedawca zapewnial, ze jest super i pol roku wytrzyma bez problemu.
    Po kilku tygodniach stwierdzilem (2-3 miesiace), ze jego wlasciwosci nie sa
    juz takie same jak na poczatku.

    Napisalem do sprzedawcy reklamacje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa
    proszac o wymiane na nowy.

    Jednoczesnie na koncu dopisalem, ze prawdopodobnie sytuacja w nowym
    produkcie bedzie taka sama to na podst. art. 8.1 w zwiazku z art 8.4.
    odstepuja od umowy i prosze o zwrot pieniedzy.

    Z tego co widze, odpowiedz na reklamacje otrzymalem od dystrubutora
    produktu - firmy "B" a nie od sprzedawcy "A".

    Panienka ktora wyprodukowala to pismo zawarla w nim belkot; ze towar mozna
    reklamowac z tytulu KC (556) *iiiiiiiii* ustawy z tytulu niezgodnosci towaru
    z umowa...., ze rekojmia to i to. Zeby zareklamowac produkt powinienem
    dolaczyc dowod sprzedazy (jakby nie wystarczylo ze dolaczylem sprzedawcy
    kopie faktury); ze wada produktu to naturalne zuzycie bo uzywalem produktu
    *pol roku* - nie wiem skad ten wniosek? Itp itd.

    Do tego sprzedawca "A" bez mojej zgody przekazal moje dane osobowe firmie
    "B" :/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1