  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność ceny z kodem EAN towaru
    Date: Thu, 10 Sep 2009 18:15:00 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/h8b78g$cgg$1@news.one
    t.pl
    *SQLwysyn* napisał(-a):

    > Teoretycznie Kodeks Cywilny. W praktyce nie wyegzekwujesz tego prawa.

    Jak to nie? Osobiście to zrobiłem dwa razy kiedy towar na półce miał
    cenę niższą niż ta odczytana przez skaner. Na moją uwagę, że cena na
    półce jest niższa, kasjerka powiedziała że jej to nie obchodzi. I jej
    szczęscie, że się biegiem z tego stwierdzenia wycofała, bo już miałem na
    nią rozedrzeć mordę. Zapłaciłem tyle ile było na półce, a nie tyle ile
    wskazywała kasa. I ten sam motyw z premedytacją powtórzyłem następnego
    dnia. Jak oni szukali naiwnych, to ja wykorzystałem ich naiwność. Zaraz
    po tym stojąc jeszcze przy kasie widziałem jak zmieniali cenę na półce.
    W pobliskim markecie zauważyłem inne zjawisko. Waga towarów podawana na
    metkach na półkach jest zawyżona w stosunku do faktycznej podawanej na
    opakowaniach. Co z tym można zrobić?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675