  • Data: 2009-09-11 13:25:41
    Temat: Re: Niezgodność ceny z kodem EAN towaru
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/4aaa4180$1@news.home.
    net.pl
    *Andrzej Lawa* napisał(-a):

    > Podsłuchów w kiblu jeszcze nie szukasz? ;)

    Nie. Nie mierz mnie swoją miarą

    > Paranoja się przydaje, ale raczej w ruchu drogowym ;)

    Paranoikiem to jestes ty. Cokolwiek ktoś napisze, co jest niezgodne z
    twoim postrzeganiem świata to zaraz bredzi. W ogóle "brednia" we
    wszystkich wyobrażalnych i niewyobrażalnych formach to twoje ulubione
    słowo. A że już kiedyś uznałem cię za betonowego pierdolca i wylądowałeś
    w KF i tylko dzięki reainstalce systemu z niego wyskoczyłeś, to spadaj
    tam z powrotem, na samo dno.
    PLONK

    --
    Big Jack