  • 11. Data: 2010-07-18 19:14:55
    Temat: Re: Niezaskarżalne postanowienie sądu
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-18 19:42, Młotkowy pisze:
> [...]
    .googlegroups.com...

    > A Ty potrafiłbyś odpowiedzieć na jakiekolwiek
    > pytanie?

    To może ty odpowiesz tej uroczej damie?
    Nie potrafisz?

    AW

  • 12. Data: 2010-07-18 20:58:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 17:02:54 +0200, Animka napisał(a):

    > No właśnie. Olgierd jest windykatorem.

    Nie używaj słów, których nie rozumiesz ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 13. Data: 2010-07-18 21:04:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Nie używaj słów, których nie rozumiesz ;-)

    Miałaby zamilknąć na wieki?

  • 14. Data: 2010-07-18 21:59:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-18 22:58, Olgierd pisze:

    > Nie używaj słów, których nie rozumiesz ;-)

    Haha

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-07-18 22:49:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-18 17:45, Alicja pisze:

    > Skoro tylko na tyle cię stać mądralo, to lepiej trollu spadaj na
    > drzewo...

    Zdynamizuj ślimaka papciowi chmielowi.

    6008

  • 16. Data: 2010-07-20 16:04:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1vq9h$i5t$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Miałaby zamilknąć na wieki?
    Niegłupi pomysł.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-07-21 09:07:45
    Od: "TomekK" <s...@g...com>

    Jakie przepisy prawne regulują te kwestie ?

    Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
    zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,
    ani też sąd odwoławczy, czy mam rację ?

    Nie. W pierwszym przypadku masz rację, sąd I instancji powinien odrzucić
    zazalenie na postanowienie niezaskarzalne, jakim jest postanowienie o
    zabezpieczeniu dowodow. Jest jednak mozliwosc zmiany orzeczenia, otoz sąd
    drugiej instancji, na wniosek strony, rozpoznaje również te postanowienia
    sądu pierwszej instancji, które nie podlegały zaskarżeniu w drodze
    zażalenia, a miały wpływ na rozstrzygnięcie sprawy (art. 380 kpc).

    Czy takie wyjaśnienie jest satysfakcjonujące ?