  • Data: 2020-08-26 15:04:31
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie na samym początku zaczynają od pytania, czy dodzwonili się do
    > osoby z okolic - i tu wymieniają moje miasto. A ja mówię "nie". No i
    > zaczyna się jazda, bo ja im nie chcę powiedzieć, gdzie się dodzwonili, a
    > oni to podobno muszą wiedzieć. I tu są bardzo kreatywni.
    >
    > - A jak daleko pan mieszka o9d tego mieszka? - 450 km :-)
    >
    > No to następuje konsternacja i gość kombinuje:
    > - To jak Pan daleko ma do Szczecina? - 550 km
    >
    > tu jest w kropce, bo mu dwa takie punty wychodzą gdzieś w środku niczego
    > w Wielkopolsce.

> [...]

    profesjonalne firmy spamujące nie dzwonią jałowo, zaznaczają numery,
    gdzie nacieli się na zbyt długą rozmowę, kilkukrotne przerwanie
    połączenia prowadzące do nikąd
    Problem jest w tym, że powstają nowe firmy spamujące, które nie są
    profesjonalne. Nie sprostają zleceniu zleceniodawcy, nie zarobią kasy i
    likwidują się.