  • Data: 2020-08-26 15:02:53
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektórzy mają dane ze starej książki telefonicznej. Wiem, bo zazwyczaj
    > zapraszają mnie do hoteli, które są blisko starego miejsca zamieszkania
    > :) Przeniosłem numer, nie wyraziłem zgody na umieszczanie w książce,
    > więc, mają ciągle w bazie stary adres.

    Dziwne, bo powinni usunąć. Ale jak mają zarchiwizowane, to mogą
    korzystać. Ale ja te telefony odbieram na komórce. Książka też chyba nie
    jest jedynym źródłem, bo ja od samego początku prywatny numer domowy
    miałem zastrzeżony, a też się zdarzały telefony. Dawniej u mnie zawsze
    ktoś był. Przed południem trafiali z reguły na tatę. Ale kilka lat temu
    tato zmarł, to jak przychodzę, to jedynie widzę, że są nieodebrane
    połączenia z jakiś dziwnych numerów nie oddzwaniam.

    Większym problemem są połączenia na komórkę, bo z kolei tu dzwoni masa
    osób których numerów nie mam i muszę odbierać.

    --
    Robert Tomasik