  • Data: 2020-08-27 01:12:01
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2020 o 20:46, Henryk Hajdan pisze:

    > są spamerzy ogólnopolscy, pewnie dlatego pytają do jakiego miasta się
    > dodzwonili, aby zaproponować garnkowe spotkanie w najblizszej lokalizacji.

    Nie. Oni namawiają na spotkanie w mojej prawidłowej lokalizacji, tylko
    im burzy koncepcje rozmowy, jak pytam, czemu mi każe jechać 500 km na to
    spotkanie. To nie jest tak, że we wszystkich lokalizacjach mają te
    spotkania. Oni naganiają na konkretny termin (jeden / dwa) w danej
    lokalizacji.

    > Połączenia zaraz po sprzedaży numeru ? Czyli spamer podkupił pannę z
    > kiosku/Żabki/CarefourExpress, najprościej, tanio. Panna w przerwie
    > między klientami spisała numery starterów ze stanu, i przekazuje
    > spamerowi który numer jest sprzedany.
    > Sieć rejestracji numerów jest tak rozproszona, że nie ma nad tym kontroli

    Wątpię. Zastanawiałem sie nad tym i zastanawialiśmy się w gronie osób,
    które naprawdę sa niezłe w te klocki. Pomysłów jest kilka, ale
    najprawdopodobniej mogą jechać "brute force" kolejno numery jak leci.

    --
    Robert Tomasik