  • Data: 2020-08-26 14:54:18
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2020 o 09:00, z pisze:

    > Ciągniesz taką rozmowę aż do momentu ADRES?

    U mnie na samym początku zaczynają od pytania, czy dodzwonili się do
    osoby z okolic - i tu wymieniają moje miasto. A ja mówię "nie". No i
    zaczyna się jazda, bo ja im nie chcę powiedzieć, gdzie się dodzwonili, a
    oni to podobno muszą wiedzieć. I tu są bardzo kreatywni.

    - A jak daleko pan mieszka o9d tego mieszka? - 450 km :-)

    No to następuje konsternacja i gość kombinuje:
    - To jak Pan daleko ma do Szczecina? - 550 km

    tu jest w kropce, bo mu dwa takie punty wychodzą gdzieś w środku niczego
    w Wielkopolsce.

    Tak, czy siak kilka takich kretyńskich rozmów doprowadziło do tego, że
    od dłuższego czasu nie dzwoni już nikt. Pewne sobie zaznaczyli numer,
    jako należący do jakiegoś kretyna znikąd.

    --
    Robert Tomasik