    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesmiertelny temat: WKU :) Kiedy się do nich zgłosić?
    Date: Mon, 09 Jul 2007 10:25:51 +0200

    Osoba nazywajaca sie Samotnik w liscie z dnia 2007-07-08 21:19 napisala
    nastepujace slowa:

    > Czekaj, ale o co chodzi? Obroniłeś się?

    Broni sie w ciagu kilku najblizszych dni.

    > Jeśli się nie obroniłeś i kontynuujesz studia (dziekanka itd), to
    > dostaniesz kolejne odroczenie, no problem.
    >
    > Jeśli się obroniłeś, no to jak tylko wyjdzie rozporządzenie ministra, to
    > idź i dostaniesz przeniesienie do rezerwy. Rozporządzenie zawsze było w
    > czerwcu, dlaczego teraz nie ma to nie wiem, ale w końcu się pojawi,
    > zwłaszcza że na stronach MO jest opis projektu. No chyba, że studia rozpocząłeś
    > w roku 2002 lub później i nie odbębniłeś przeszkolenia wojskowego, to masz
    > problem (i nic go nie zmieni). Mogą Cię powołać na 3-miesięczne szkolenie.

    Studia rozpoczalem w 2002 roku - i to jest problem. W przeszkoleniu
    chcialem wziazc udzial, zdalem egzamin i czekalem na wakacje, ale wtedy
    dostalem wiadomosc z WKU ze mnie nie powolaja bo mam kat. A z
    paragrafami a takich nie biora. Poinformowano mnie ze mam czekac na
    koniec stusiow i wtedy przeniesiony zostane do rezerwy. Ale rok (albo
    nawet dwa lata) pozniej znow dostaje bilecik z WKU na odbycie
    przeszkolenia wojskowego i wtedy informuja mnie ze to co mowili
    wczesniej jest nie aktualne i ze teraz biora wszystkich, takze tych z
    paragrafami. Jako ze mialem juz tez dosyc dobra prace na wakacje
    zalatwiona odmowilem wziecia udzialu w szkoleniu no i caly proces zostal
    uznany jako nieistniejacy.

    Do dzis sie zastanawiam czy jest mozliwe cofniecie decyzji zawartej
    wczesniej (bo podobno jakies rozporzadzenie sie zmienilo) - w koncu
    prawo nie dziala wstecz. No ale czlowiek glupi byl, podpisal co mu
    podsunieto i teraz nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem.

    > 1. uczysz się

    no nie ucze sie bo ide do pracy

    > 2. zmienił się Twój stan zdrowia.

    na pewno - od czasu komisji lekarskiej...

    > 3. komendant da Ci odroczenie od 3 do 12 miesięcy

    mysle ze nie ma szans ;)

    > 4. "wyjeżdżasz" za granicę,

    nie mozliwe - ide do pracy i potrzebuje miec jakies polskie miejsce
    zameldowania...

    --
    michal