  • 21. Data: 2005-09-27 09:40:24
    Temat: Re: Nieprzyjazna sasiadka i wspolna toaleta :-)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Aga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dh9ap8$h94$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ooo, to brzmi obiecujaco :-) A kiedy jest obowiazek meldowania? Gdzie
    > moglabym znalezc cos na ten temat?

    Powiedz, że po prostu kwiatki podlewasz. :P A zostajesz na noc, gdyż, boisz
    się wieczorem wracać do domu. :P

  • 22. Data: 2005-09-27 10:27:52
    Od: akanid <a...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > zgiętym drutem otworzysz

    pszepraszam ale jak wlozysz ten zgiety drut skoro zamek bedzie caly
    zaklejony substancja twarda niemilosiernie?

    pozdro
    akanid

  • 23. Data: 2005-09-27 10:51:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pszepraszam ale jak wlozysz ten zgiety drut skoro zamek bedzie caly
    > zaklejony substancja twarda niemilosiernie?

    zanim zaklei :-)

    P.

  • 24. Data: 2005-09-27 11:00:47
    Od: akanid <a...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > zanim zaklei :-)

    no coz w takim pszypadku latwiej, szybciej i poreczniej bedzie uzyc
    łomik jakis :) tylko drzwi szkoda....

    BTW: czy to pszypadkiem nie bedzie podpadalo pod wlam??
    juz to widze skazany na rok w zawiasach na 4 za wlamanie do kibla :)))
    (wyrok wziety z sufitu jedynie w celach humorystycznych :))

    pozdro
    akanid

  • 25. Data: 2005-09-27 11:51:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > BTW: czy to pszypadkiem nie bedzie podpadalo pod wlam??
    > juz to widze skazany na rok w zawiasach na 4 za wlamanie do kibla :)))
    > (wyrok wziety z sufitu jedynie w celach humorystycznych :))

    ma prawo tam przebywac.

  • 26. Data: 2005-09-27 12:25:47
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    > Nie musi. Własne dla tego zaznaczyłem, że do 2 miesięcy. Idziesz i się
    > meldujesz tymczasowo. Równie dobrze możesz się zameldować u tej
    > sąsiadki teoretycznie, z tym, ze to by było przestępstwo.

    a dlaczego ?
    skoro u nieobecnego własciciela meldunek na 2 miesiace w brew (brak
    potwierdzenia)woli właściciela jest legalny to i u sąsiadki też nie powinien
    byc nie legalny bo niby dlaczego
    oczywiscie nie znam sie na na tym - tylko tak sobie pisze na zasadzie
    wyjasnienia tej sprzecznosci która zasugerowałes

  • 27. Data: 2005-09-27 23:09:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego ?

    Bo w mieszkaniu znajomego przebywa, a w mieszkaniu sąsiadki nie.
    Meldunek jest potwierdzeniem pobytu.

  • 28. Data: 2005-09-28 08:50:45
    Temat: Re:[ot] Nieprzyjazna sasiadka i wspolna toaleta :-)
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    akanid napisał(a):

    > pszypadkiem

    > (wyrok wziety z sufitu jedynie w celach humorystycznych :))

    Tobie też się wyrok nalezy. Za TAKIE ortografy.
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson