  • 1. Data: 2004-02-02 18:17:52
    Temat: Re: Nieodebrany z serwisu sprzęt
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LC" <l...@c...home.pl> napisał w wiadomości
    news:bvlvel$4p9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam takie pytanie, szukałem w archiwum, ale niestety nie znalazłem.
    > Prowadzę serwis RTV, dwa lata temu klient przyniósł do naprawy sprzęt,
    > ponieważ koszt naprawy był wysoki klient zwlekał z odbiorem aż w końcu
    > odstawiłem sprzęt "na półkę". W piątek klient przyszedł i zażądał zwrotu
    > sprzętu ( nie ma mowy o tym, żeby zapłacił za naprawę ). Na kwicie, który
    > otrzymał ode mnie dwa lata temu jest adnotacja o tym, że sprzęt
    nieodebrany
    > w ciągu 90 dni od daty naprawy przechodzi na własność serwisu. Jak taki
> [...]
    Witam,
    moim zdaniem masz 2 wyjścia:
    1. jeśli masz jeszcze ten sprzęt to powiedzieć mu, że wydasz mu sprzęt po
    zapłaceniu:
    (za naprawę + odsetki) + za składowanie
    2. upierać się przy treści adnotacji.

    Co do jej zgodności z przepisami, to nie wiem, ale jeśli mnie pamięć nie
    myli (a było to dawno :() to podobny zapis ma serwis Pansonic/Technics (ul.
    Żelazna 58/62 Warszawa 022 24-39-70 - info z wiekowej karty gwarancyjnej)
    Także może spróbuj do nich przedzwonić i wypytać :)

    A na koniec to pozwolę sobie Cię objechać ;P Jak sobie można pozwolić na
    taką adnotację, nie znając jej mocy prawnej ;P

    pozdrawiam
    Alek