  • Data: 2008-04-07 15:17:16
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 10:04:04 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:ftdd55$d5g$5@inews.gazeta.pl>:

    > oczywiscie. zreszta co mnie to obchodzi dlaczego student/uczen nie byl
    > na zajeciach.

    Są wykładowcy, których obchodzi. Są zajęcia, na których obecność jest
    warunkiem zaliczenia.

    > Jak dlugo rodzice wiedza, ze go nie bylo, nie moj biznes dlaczego go nie
    > było.

    A co rodzice mają do studenta?

    > pytam sie gdzie w prawie zdefiniowane jest usrpawiedliwienie i prośba o
    > usprawiedliwienie, skoro takim terminem się posługujesz.

    To nie są pojęcia prawnicze, zajrzyj do słownika języka polskiego.

    > no już pisalem, ze nie mam o tym pojecia i łaskawie proszę o wyjaśnienie.
    > z wyraźnym zaznczeniem faktu, że działania faktyczne musza mie oparcie
    > ustawowe i powołanie sie na konkretny paragraf owej ustawy.

    Muszą mieć oparcie ustawowe, nie muszą mieć konkretnego "paragrafu".
    Dyskusja z tobą jest bezcelowa.

    --
    Quid leges sine moribus?