  • 1. Data: 2005-09-02 13:44:47
    Temat: Nieobecnosc na wyborach
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Za kilka dni zona wyjezdza do sanatorium. W czasie wyborow bedzie przebywac
    ok. 150km od domu. Mam wiec w zwiazku z tym kilka pytan:

    1. Jak to zalatwic, zeby zona mogla wziasc udzial w wyborach w miejscu,
    gdzie bedzie w sanatorium.
    2. Czy bedac tam ma mozliwosc zaglosowac na kandydatow z naszego okregu?
    3. Czy ja moge "dac glos" za zone w miejscu naszego zamieszkania?

  • 2. Data: 2005-09-02 14:31:56
    Temat: Re: Nieobecnosc na wyborach
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor napisał(a):
> [...]
    > 2. Czy bedac tam ma mozliwosc zaglosowac na kandydatow z naszego okregu?
    > 3. Czy ja moge "dac glos" za zone w miejscu naszego zamieszkania?

    Czyżbyś kandydował ;)? Każdy głos się liczy ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-02 15:19:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <...@...l> napisał w wiadomości
> [...]
    > ok. 150km od domu. Mam wiec w zwiazku z tym kilka pytan:
    >
    > 1. Jak to zalatwic, zeby zona mogla wziasc udzial w wyborach w miejscu,

    Wziac zaswiadczenie o prawie do glosowania ze swojego Urzedu Miasta (Gminy)

    > 2. Czy bedac tam ma mozliwosc zaglosowac na kandydatow z naszego okregu?

    Oczywiscie, ze nie. Przeciez nei beda mieli kart do glosowania z Waszego
    okregu.

    > 3. Czy ja moge "dac glos" za zone w miejscu naszego zamieszkania?

    Oczywiscie, ze nie. Toby dopiero byly jaja, jakby mozna bylo glosowac za
    kogos.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-09-02 17:34:41
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Wziac zaswiadczenie o prawie do glosowania ze swojego Urzedu Miasta
    (Gminy)

    To byla najwazniejsza informacja.

    > Oczywiscie, ze nie. Przeciez nei beda mieli kart do glosowania z Waszego
    > okregu.

    > Oczywiscie, ze nie. Toby dopiero byly jaja, jakby mozna bylo glosowac za
    > kogos.

    Tych dwoch oczywiscie bylem pewien. Ale w jak sie mieszka w takim kraju to
    lepiej sie upewnic :)
    Zona nie bedzie wcale glosowala. Po co? Nie zna zadnego kandydata z tamtego
    regionu a i nie w jej interesie lezy zeby innym poslow wybierac :)

  • 5. Data: 2005-09-02 17:35:03
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    Zapomnialem dodac najwazniejsze. Dziekuje za odpowiedzi :)

  • 6. Data: 2005-09-02 17:36:20
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości

    > Czyżbyś kandydował ;)? Każdy głos się liczy ...

    Noo... Jestem kandydatem na slomianego wdowca na czas nieobecnosci zony :)
    Prezydentem se zostane kiedy indziej. Teraz nie mam czasu na pierdoly :)

  • 7. Data: 2005-09-02 19:15:00
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dfa2fi$id6$1@news.dialog.net.pl,
    Ajgor <...@...l> napisał/a:

    > Zona nie bedzie wcale glosowala. Po co? Nie zna zadnego kandydata z
    > tamtego regionu a i nie w jej interesie lezy zeby innym poslow
    > wybierac :)

    Ale chyba na prezydenta będą ci sami kandydaci co w Waszym regionie? ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Pożądanie sprawia, że mężczyzna jest nader śmiały,
    ale miłości towarzyszy zawsze onieśmielenie

  • 8. Data: 2005-09-02 20:02:04
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Xena" napisał w wiadomości

    > Ale chyba na prezydenta będą ci sami kandydaci co w Waszym regionie? ;-)

    No na prezydenta chyba tak ;)

  • 9. Data: 2005-09-04 11:40:17
    Od: Tomasz Pyra <s...@s...spam.pl>

    SDD napisał(a):

    > Oczywiscie, ze nie. Przeciez nei beda mieli kart do glosowania z Waszego
    > okregu.

    To mi wyglada bardzo podejzanie.
    Moj wrodzony zmysl wymyslania przekretow mowi ze mozna by w ten sposob
    latwo ustawic wyniki wyborow.

    Wystarczy "wydelegowac" odpowiednio duzo kandydatow z takimi
    zaswiadczeniami do jakiegos okregu wyborczego (w teorii nawet moze to
    byc wieksza liczba ludzi niz wszystkich uprawnionych do glosowania w
    takim okregu), kazdy z nich zaglosuje na "swojego" i mamy pewna wygrana...

    Ilu jest uprawnionych go glosowania w najmniejszym z okregow w Polsce
    (wewntuialnie ile to bylo w poprzednich wyborach), i ilu kandydatow z
    tego okregu wchodzi do sejmu?
    Ewentualnie w jakim okregu jest najmniej uprawnionych na jednego
    kandydata ktory z okregu wejdzie do parlamentu?